بازگشت مرد مرده به خانه سياهپوش
 

بازگشت مرد مرده به خانه سياهپوش

بازگشت مرد مرده به خانه سياهپوش

دختر جوان صحنه‌اي را كه مي‌ديد باور نمي‌كرد انگار خواب و رؤيا بود، كوچه‌شان به‌خاطر مرگ پدرش سياهپوش بود و جالب اين كه مردي شبيه پدرش سر كوچه‌شان نشسته بود. به سختي نفس مي‌كشيد و با گام‌هاي آرام به مرد مرموز كه خونسردانه جاي هميشگي پدرش سركوچه‌شان نشسته بود نزديك شد، شايد روح بود و شايد به‌خاطر غم مرگ پدر در توهمو رؤيا بود.

وقتي به يك قدمي مرد مرموز رسيد ديگر شكي نكرد، آن مرد نه روح بود و نه توهم بلكه پدرش بود كه با ديدن دخترش لبخندي زد تا دختر جرأت كند خود را در آغوش وي بيندازد. هر دو گريه مي‌كردند اما پدر نمي‌دانست كه دخترش چرا به اين شدت گريه و خنده دارد، مرد مرده به خانه‌شان برگشته بود. 

مرگ خاموش

به گزارش ایران اوايل تيرماه سال جاري خانواده مرد 70 ساله‌اي به نام عباس وقتي از گمشدن 7 روزه وي نگران شده بودند، بازپرس شعبه دوم دادسراي امور جنايي تهران و پليس را در جريان قرار دادند.

همسر اين مرد به بازپرس جنايي گفت: شوهرم كارگر خشكشويي بوده و اعتياد شديدي به مواد دارد. عباس هيچوقت بدون اطلاع از خانه خارج نمي‌شد و هروقت از خانه بيرون مي‌رفت سه روز بيشتر طول نمي‌كشيد كه برمي‌گشت. نگران هستم احتمال مي‌دهم حادثه بدي برايش افتاده باشد.

با ادعاهاي اين زن، تيمي از كارآگاهان با دستور بازپرس قريشي‌زاده مأموريت يافتند تا تحقيقاتي را براي پيدا كردن مرد گمشده آغاز كنند. هيچ سرنخي از عباس نبود و رديابي‌هاي پليس به بن‌بست خورد.

100 روز نگذشته بود كه افسر پرونده همسر و خانواده عباس را در برابر آلبوم اجساد ناشناس مردان قرار داد تا در صورت مرگ خاموش اين مرد تحقيقات وارد مرحله تازه‌اي شود.همسر عباس كه وحشتزده بود وقتي عكس‌ها را وارسي كرد انگشت خود را روي عكس يكي از اجساد ناشناس گذاشت و گفت شكي ندارد عباس همان مرد مرده است. با توجه به دفن جسد اين مرد در بهشت زهرا اقدامات ويژه‌اي صورت گرفت و تأييد شد كه جسد مرد ناشناس همان عباس 70ساله است. خانواده عباس همه سياهپوش شدند و مراسم عزاداري در خانه و سر مزار اين مرد برگزار شد. 

مرد مرده در محله

دو هفته از برگزاري مراسم عزاداري نگذشته بود كه دختر 18 ساله عباس وقتي ساعت 4 عصر هفتم آبان‌ماه مي‌خواست به خانه دوستش برود در چهارراه تهران‌نو با مردي روبه‌رو شد كه شباهت زيادي به پدرش داشت و جالب اينكه مانند پدرش سر كوچه نشسته بود.

دختر جوان كه شوكه شده بود و باور نمي‌كرد آن مرد پدر مرده‌اش باشد نمي دانست خوشحال باشد يا بترسد تا اينكه به سمت پدرش رفت و وي را در آغوش گرفت ودر حالي كه اشك مي ريخت بغض‌آلود و با صداي لرزان گفت تصور مي‌كند خواب يا رؤيا مي‌بيند. دختر خانواده سريع با تلفن موبايل به خانه زنگ زد و به مادرش گفت پدر زنده است اما مادرش تصور كرد كه وي مشكل روحي و رواني پيدا كرده است و باور نكرد تا اينكه دقايقي بعد وقتي پدر و دختر با هم وارد خانه شدند مادر خانواده هيجان‌زده شد، اصلاً باور نمي‌كرد در شناسايي جسد شوهرش اشتباه كرده و روزهاي زيادي سر خاك مرد ديگري عزاداري كرده است.

اين مرد براي انجام تحقيقات به شعبه دوم بازپرسي دادسراي جنايي تهران احضار شد. عباس در بازجويي‌ها گفت: وقتي از خانه بيرون رفتم مأموران بهزيستي مرا سوار خودرو كرده و به يك مركز بازپروري منتقل كردند. وقتي پرسيدند اهل كجايي؟ گفتم كه اهل قم هستم، آنها نيز مرا به مركز بازپروري قم بردند و با گذشت 4 ماه به تهران آمدم تا به خانه‌ام بروم و سر كوچه با دخترم روبه‌رو شدم.

همسر عباس به خبرنگار شوك گفت: عكسي كه در آلبوم اجساد ناشناس پليس آگاهي به من نشان دادند خيلي به عباس شباهت داشت و حتي اداره آگاهي نيز تأييد كرد جسد آن مرد كه دفن شده متعلق به همسرم است.

قرار بود كه حتي سنگ روي قبرش را هم اين هفته سفارش بدهم اما به يكباره فهميدم كه همسرم زنده است و در اين مدت در مركز بازپروري بهزيستي بود، آنجا بود كه نشستم و براي بدبختي‌هايم حسابي گريه كردم.

اين زن در پاسخ به اين سؤال كه چه بدبختي،گفت: از روزي كه با عباس زير يك سقف رفتم هيچ‌وقت يك روز خوش نداشتم چرا كه وي اعتياد شديدي به مواد مخدر دارد.

بنا بر اين گزارش پليس با پيدا شدن مرد گمشده به تجسس هاي ويژه اي دست زد و خيلي زود مشخص شد جسد ناشناس كه خانواده عباس به‌خاطر آن عزاداري كرده‌اند متعلق به يك افغان بوده است./ایران


                                  

                                                        جهت عضویت در سایت کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







به وبلاگ همه موضوعه خودتان خوش آمدید
کل مطالبی رو که می خواهید تو این سایت searchکنید
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتان خوش آمدید
آموزش تزئین سالاد فصل به صورت قالبی
آموزش هایی برای هرچه خوشمزه تر شدن خورش قیمه
تزئین جالب گوجه فرنگی به شکل کفشدوزک ! (+ تصاویر ) چگونه می توان تلخی زیتون را گرفت ؟ عکس هایی از طرحهای متنوع پیش بند آشپزی خورش برگه زردآلو (آموزش آشپزی ) روش دم کردن چای سبز درمان چروک دور لب ها چیست؟ چگونه ماهیچه‌های خود را حجیم کنیم؟!(قسمت دوم) رژیم غذایی بدنسازی و پرورش اندام برای حجیم سازی عضلات (قسمت اول) 12 ساعت جدال با مرگ چترباز 21 ساله در اولين پرواز پرده از راز 167 فقره سرقت با دستگیری سارق حرفه‌ای برداشته شد مرگ هولناک زن در جنایت اسیدی شوهر نقاش متهم به قتل در دادگاه: در دفاع از همسرم مزاحم او را کشتم مجموعه: اخبار حوادث قتل پس از آشنايي اينترنتي دختر ۸ ساله، قربانی عشق خونین برادر پزشك قلابي مردم را نقره‌داغ مي‌كرد/دختر جوان هم در دام خواستگار شياد مرد جوان همسر اولش را در مرخصی زندان به قتل رساند+عکس فرستادن پنج مصدوم دیگر به تبریز؛ هنوز سه دانش‌آموز با دستگاه نفس می‌کشند با جان باختن یک دانش‌آموز شین آبادی، فاجعه تکمیل‌تر شد! باز هم بخاری نفتی کلاس را به آتش کشید؛ حال شش تن وخیم است اسامی حادثه دیده گان آتش‌سوزی در پیرانشهر اولین فوتی حادثه پیرانشهر/ معلم فداکار روستایی که سپر وزیر هم شد
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی و آدرس nimaseyedi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با تشکر





نويسندگان